...Now you΄r looking for me, or anyone like me

 

بستی در دستم است،

که گاه بر انگشتانت بود

و تو می‌دانی و من!

هدیه‌ای که ندادی و لبخند زدم،

چون یافتم‌اش...

 

 

سوء توهّم!

 

داخلی/خارجی _ روز _ صندلی عقب تاکسی

 

دختر و پسری را می­بینیم که در حال گفتگو هستند:

 

پسر: بعضی­ از دوستان شما انتقام تنگیکش شورت­شونو هم می­خوان از مردا بگیرن!

دختر: وقتی خوابت بگیره، چیزای دور و برت بخار می­شن می­رن هوا...

پسر: آدم­های بزرگ تاریخ کیا بودن؟ اونایی که آدم­های بزرگی بودن، یا اونایی که آدم­های بزرگ­رو شناختن و معرفی کردن؟

دختر: اول با دوست من دوست شد، بعد با خواهرش، بعد با دوست خواهرش، بعد با یه دوست دیگه...، آخرش گفت که پیداش کردم!

پسر: با هم مسابقه گذاشتن. شرط بستن که هر کی باخت، هرجوری شده طرف مقابل­رو تو یه روز به هفت بار ارگاسم برسونه...!

  

!Could be the biggest mistake, that a man can make

 

از این طرف مشکل اون اینه که دنبال یه قهرمان می­گرده...

­از اون طرف می­خواد به سادگی اشکال­هاشو بپذیره و فکر کنه بهتر از این نمی­شه...!

 

از این طرف مشکل اون اینه که می­خواد به یکی بگه قهرمان نیستم...

از اون طرف نمی­خواد درگیر مشکل­های اون بشه و مشغول خواسته­های خودشه...!

 

 

پ.ن: خیلی هم پیچیده نیست، مشکل ضمیر در زبان است!

 

۵ره ۵/۰ وا

 

هرجوری حساب می‌کنم، می‌بینم، نمی‌تونه دلت برام تنگ نشده باشه!

 

Incidental logic

 

سمینار بین­المللی انسان­شناسی، با رویکرد: نقش زنجیره­ی شناخت مفهومی ریزنهادهای اجتماعی، در کارکرد فرآیندهای پیش­بینی نشده­ی روانی.

 

      سخنران:  ....با این اوصاف، مشاوره، کار خانم­هاست و روان­شناسی هم، کار آقایون. چون اولی دادنیه و دومی کردنی!

 

 

 

Two little lost word

 

خاستگاه تقدیری رویای تو

در قبال جایگاه دنیای من

بازه‌ی اندازه‌ی پرواز تو

در مسیر سازه‌ی بی‌جای من

این مسیر گرمسیر خواب تو

در فراغ بی فروغ پای من

بنده‌ی بی‌خنده‌ی امروز تو

در تن فرسوده‌ی بی‌تای من

سال‌های بی‌سوال سرد تو

در حریق کلبه‌ی سودای من

روز تو در حسرت روز دگر

وای من، ای وای من، ای وای من...

                                               

چندبار برای هیچ‌وقت!

 

حتی سکس قبل از سیگار هم چنگی به دل نمی‌زنه!